LAOS tooted kohe olemas :: LAOS toodetele kiirtarne :: Alates 35€ ostust saatmine TASUTA!

Ostujuhend - Mängud.ee

Ostujuhend - Mängud.ee

Ostujuhend - Mängud.ee

Ostujuhend - Mängud.ee

Ostujuhend - Mängud.ee
Ostujuhend - Mängud.ee
Tagasiside
Mario Kart switch...
«Tänan, Laps on õnnelik! Mäng saabus kiirelt nagu lubatud!»


Marko, Haapsalu

«Ülikiire teenindus. Tellimusest kättesaamiseni vähem kui 24h. Ülirahul!»


Ave,

«Väga hea koht kus mänge osta Head hinnad ja kiire trantsport»


Taavi, Tallinn

«Olen tellinud palju kordi ja kaup alati tulnud mõne päevaga kenasti kohale.»


Viktor, Rakvere

«Asjalik netipood. Olen korduvalt tellinud. Hinnad head ja kättetoimetami ne kiire. Pidevalt uuen ...»


Willy, Tartu

«Olles varem tellinud igalt poolt mänge, olen ma vaimustuses kui kiiresti see kohale saabus. Kõig ...»


Sten, Tartu

«Olles varem tellinud igalt poolt mänge, olen ma vaimustuses kui kiiresti see kohale saabus. Kõig ...»


Sten, Tartu

Cyberpunk 2077 PS4
«Mäng oli laos ja sain kiirelt kätte. Eile tellisin ja täna käes! SUPER»


Margus, Viljandi

«Lihtsalt super. Kõik väga kiirelt käes 5+»


Kairi, Tallinn

«Väga hea koht kus mänge osta Head hinnad ja kiire trantsport»


Taavi, Tallinn

Ostujuhend

OSTUJUHEND

Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi teenust on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.

Tarneaadress palume sisestada kui soovite tellida kaubad lähimasse postkontorisse.

Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.

TOODETE VALIMINE

1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on eeltellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.

2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.

3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.

1. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
2. Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
3. Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“ või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.

4. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.

TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu: 1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Peale andmete sisestamist, palun kindlasti salvestada andmed enne transpordiviisi valimist.

2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „Nõustun tingimustega“ ette.
Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva pakiautomaati või postkontorisse või Itella SmartPost pakiautomaat. Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.

Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava meili kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta. Lähemalt palume lugeda Transpordi info alt.

Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
Valige makseviis. Tasuda on võimalik kahel viisil „Maksa ülekandega“ või sooritada makse pangalinkide kaudu.
Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

TASUMINE ÜLEKANDEGA

1. Teie e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie pankade arveldusarve numbrid. Kindlasti märkige makse selgitusse tellimuse number või tähtedest koosnev tellimuse kood!
2. Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks "3 päeva". Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.

TASUMINE PANGALINGI KAUDU

1. Valgei makseviis, kas SEB Pank, Swedbank. Kui teil ei ole SEB või Swedbank siis kasutage "Arvega" maksmist. Tellimuse saame kiiremini töötlusesse anda kui saadate ka meile maksekorralduse.
2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.

Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.

Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

KAUBA KOHALE TOIMETAMINE

1. Tellimuse väljastame teile Omniva või Itella SmartPOSTiga. Vaadake täpsemalt kauba kohaletoimetamise kohta. Kaubale järgi tulla saab ainult esmaspäevast reedeni 10-18 ajal, eelnevalt kokkulepitud, mis ajal ja päeval järele tulemine toimuks.

TAGASTAMINE

1. Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva.

2. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema originaalpakendis, siltidega ja kasutamata.

3. Raha tagastame 10 tööpäeva jooksul teie märgitud pangakontole.

4. Kui kaup tellitakse meie partnerlaost ei kuulu kaup tühistamisel ega tagastamisele.

PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

Mängud.ee @ 2024 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper